در این پست قالب و تمپلیت آماده پاورپوینت، کینوت و گوگل اسلاید را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. این طرح شامل 4 قالب مختلف با رنگ های آبی، بنفش، سبز و زرد می باشد.

راهنمایی (قالب و تمپلت آماده پاورپوینت، کینوت و گوگل اسلاید):

پرزنتیشن ( Presentation ) یا ارائه مطلب یکی از ضروری ترین مهارت‌های مورد نیاز عصر حاضر به شمار می‌رود که مجهز بودن به آن، یکی از عوامل کلیدی موفقیت و پیشرفت در دنیای سراسر رقابت امروز می‌باشد. فرقی نمی‌کند مهندس باشید یا مخترع، مدیر اجرائی یک شرکت چند ملیتی یا رئیس یک کسب و کار نوپا، صرفه نظر از هر حرفه یا شغلی که دارید باید قادر باشید محصول، ایده و یا توانمندی‌های خود را به دیگران معرفی کنید. امروزه در اکثر سخنرانی های علمی از نرم افزار پاورپوینت استفاده می شود. استفاده درست و بجا از پاورپوینت میتواند کمک زیادی به موثر بودن ارائه مطلب کند ولی اگر به درستی از آن استفاده نشود تنها مانع بوجود آمدن یک ارتباط درست و مناسب بین سخنران و شنونده است.

همیار گرافیکی شما:

آبی گرافیک همانطور که همیشه با شما بوده است این بار نیز با توجه به این سیستم جدید در طراحی، تمامی توان خود را برای ایجاد یک پایگاه داده گرافیکی مطمئن به کار می گیرد تا در کنار شما باشد و این سری فایل ها را برای دانلود در تمامی زمینه ها برای دانلود آماده می کند.

امیدواریم با نظرات و معرفی وبسایت ما به دوستان و آشنایان خود در بهبود کیفیت خدمات ما را یاری نمایید.

این طرح زیبا رو از دست نده!
دانلود طرح لای باز معدن طلا و سکه طلا PSD Mining of gold

کاربرد فایل:

در این مطلب برای شما قالب و تمپلیت پاورپوینت، کینوت و گوگل اسلاید را برای استفاده در تهیه یک پاورپوینت مناسب برای سخنرانی و ارائه یک گزارش برای شما آماده کرده ایم که در ادامه با دیدن مشخصات می توانید دانلود نمایید.

 

باکس دانلود
راهنمای نصب

۱۰۰٪ تست شده و سالم از نظر ویروس و قابلیت extract شدن

توضیحات و مشخصات
مشخصات
  • پسورد: www.abipic.com (با حروف کوچک)
  • حجم فایل: 14.81 مگابایت
سیستم مورد نیاز
نویسنده: بهرام قاسمی
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری