در این پست برای شما عزیزان طرح وکتور کارت ویزیت به زمینه رنگارنگ و شیک آماده کرده ایم که امیدواریم از آن استفاده لازم را ببرید، در ادامه مطلب می توانید این طرح بسیار زیبا و شیک را دانلود نمایید.

دانلود طرح وکتور کارت ویزیت به زمینه رنگارنگ و شیک

اولین چیزی که به منظور معرفی و شاخت بیشتر شما و کسب کارتان به آن نیاز دارید یک کارت ویزیت است، حال این کارت که نشانگر وجه شرکت شما یا نوع فعالیتی که دارید به مخاطبتان می باشد پس باید در مرحله اول زیبا و شیک و مرتبط با نوع فعالیت شما باشد، و همینطور رنگبندی سازمانی شما را داشته باشد.

طرح های تبلیغاتی همگی باید در کنار هم از یک نوع سیستم سازمانی تبعیت کنند یا مثلا زمانی که شما در یک کمچین تبلیغاتی قرار دارید همه چیز را به سمت آن سوق دهید و طراحی ها و حتی مکالمات تلفنی و نحوه برخورد با مشتری باید در آن کمپین صورت بگیرید، متاسفانه اکثر شرکت های تبلیغاتی در ایران خیلی از نکات را رعایت نمی کنند و به اصطلاح بازاری عمل می کنند از طراحی های پایه که کارت ویزیت و تراکت و سربرگ و… می باشد تا طرح های تبلیغاتی پر هزینه هدفمند نیست و نتیجه هزینه ای که می کنید باید و شاید به طور دقیق مشخص نیس و به همین علت مشخص نمی شود که شما چه کاری را عملا انجام داده اید که مخاطب جذب شده یا اینکه راندمان مناسبی با توجه به صرف هزینه و زمانی که می کنید از فرآیند انجام شده حاصل نمی گردد.

این طرح زیبا رو از دست نده!
دانلود قالب لایه باز وبسایت ویژه املاک و شرکت های ساخت ساز و عمرانی

بعد از مطالب بالا که بیشتر سعی راهنمایی شما کاربران، طراحان یا حتی مخاطبان عزیز می باشد به مرحله بعدی و تخصص اصلی ما یعنی فایل های لایه باز می رویم، پیشنهاد می کنیم تمامی طرح را حتی اگر دانلود نمی کنید ببینید و به ذهنتان بسپارید تا در ناخودآگاه خود باعث تقویت ایده های شما شود و همچنین به دوستان طراح خود ما را معرفی کنید.

آبی گرافیک همانطور که همیشه با شما بوده است این بار نیز با توجه به این سیستم جدید در طراحی تمامی توان خود را برای ایجاد یک پایگاه داده گرافیکی مطمین در کنار شما است و این سری فایل ها را برای دانلود در تمامی زمینه ها آماده می کند.

امیدواریم با نظرات و معرفی وبسایت ما به دوستان و آشنایان خود در بهبود کیفیت خدمات ما را یاری نمایید.

در این مطلب برای شما طرح وکتور کارت ویزیت به زمینه رنگارنگ و شیک را برای استفاده در کارت ویزیت های شرکتی، سازمانی، اداری، شخصی، تبلیغاتی، طرحی وب، پنل پیامک، فروش محصول، فروشگاهی، طراحی و هنری،  و… شما را آماده کرده ایم که در ادامه با دیدن مشخصات می توانید دانلود نمایید.

باکس دانلود
راهنمای نصب
۱۰۰٪ تست شده و سالم از نظر ویروس و قابلیت extract شدن
توضیحات و مشخصات
مشخصات
  • فرمت فایل: EPS, JPG
  • حجم فایل: 1.62 مگابایت
  • رمز فایل: www.abipic.com (با حروف کوچک)
سیستم مورد نیاز
نویسنده: admin
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری