هر نوع ویدیویی که  تولید بشود به یک مقدمه احتیاج دارد که معرفی کننده سازنده آن ویدیو یا  برند باشد، مناسب‌ترین مقدمه، لوگوی متحرک است که متحرک بودن باعث جذابیت و زیبایی ویدیو می‌شود. با توجه به توضیح بیان‌شده و گسترش روزافزون استفاده از ویدیو در اینترنت و فضای مجازی افراد زیادی تمایل به استفاده از این سبک تبلیغات را دارند و افترافکت یک نرم افزار حرفه ای می باشد که در تمامی تبلیغات ویدویی استفاده می شود.  اگر به دنبال یک طرح مدرن، خلاقانه، ساده و شیک برای نمایش لوگو به صورت ۲ بعدی می باشد این طرح زیبا و آماده افتر افکت برای نمایش لوگو را از دست ندهید. فقط کافی است لوگو و نوشته های خود را به راحتی جایگزین کرده و خروجی بگیرید.

برای اجرای این طرح نیاز به هیچ پلاگینی ندارید، لایه ها به خوبی دسته بندی شده و قابل ویرایش می باشند، در نسخه های CS6 به بعد قابل اجرا می باشند.

دانلود پروژه افترافکت نمایش لوگو با اشکال هندسی

توضیحات تکمیلی:

لوگو طراحی گرفیکی و خاص برای معرفی شرکت و یا برند شما می باشد که میتواند تاثیر بسیار مهمی در بازاریابی محصولات شما داشته باشد. یک تصویر براحتی قادر است که شرکت شما را معرفی کند ترکیب و نمایش درست لوگو شما باعث نفوذ ذات یا محتوای پیام شما به مخاطب خواهد شد. امروزه تبلیغات رکن جدایی ناپذیر کسب و کارها تبدیل شده است. جلب توجه و نظر مشتری در بازار رقابتی این روزها سخت تر از قبل شده است و سازمان ها هزینه های بسیار زیادی را صرف تبلیغات میکنند. گروه طراحی آبی گرافیک با در اختیار قرار دادن سورس های بسیار زیبا و جدید و خلاقانه شما را قادر می سازد که این مهم با صرف هزینه کمتری قابل دستیابی باشد.

این طرح زیبا رو از دست نده!
دانلود طرح وکتور جام جهانی فوتبال روسیه با کاراکتر فوتبالیست

آبی گرافیک همانطور که همیشه با شما بوده است این بار نیز با توجه به این سیستم جدید در طراحی تمامی توان خود را برای ایجاد یک پایگاه داده گرافیکی مطمین در کنار شما است و این سری فایل ها را برای دانلود در تمامی زمینه ها آماده می کند.

امیدواریم با نظرات و معرفی وبسایت ما به دوستان و آشنایان خود در بهبود کیفیت خدمات ما را یاری نمایید.

باکس دانلود
راهنمای نصب
۱۰۰٪ تست شده و سالم از نظر ویروس و قابلیت extract شدن
توضیحات و مشخصات
مشخصات
  • فرمت فایل: aep
  • حجم فایل: 514 کیلوبایت
  • رمز فایل: www.abipic.com (با حروف کوچک)
سیستم مورد نیاز
نویسنده: shahram
نظرات: بدون نظر

برچسب ها

دیدگاه های کاربران

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

رزرو تبلیغات در این مکان

مطالب بر اساس


رزرو تبلیغات در این مکان

نرم افزار های ضروری